سفری به تمدن بیگانه ها
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1089
بازدید کل : 120813
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




سفری به تمدن بیگانه ها

 

استودیوی Bungie قصد دارد در دنیای Destiny ما را با یک بازی تیراندازی نوآور آشنا کند. این بازی قرار است برای کنسول های نسل حاضر و نسل بعد ساخته شود. آن ها نام های مختلفی را برای سلاح های موجود در بازی انتخاب کرده اند که در نوع خودشان بسیار جالب هستند. اسامی ای مانند Phaser of all Fools ،Thorn ،Pocket Infinity و Super Good Advice از جمله آن ها به حساب می آیند. Destiny در دنیایی رخ می دهد که تاریخچه بسیار طولانی ای دارد و در هر قسمت آن فرهنگ و تمدن خاصی طراحی شده است. حتی مردم هر سرزمین از ابزارهای خاص خود استفاده می کنند. تنها نژاد پیشرفته و قدرتمند، انسان ها هستند که از دنیای Destiny محافظت می کنند. آن ها از سلاح هایی باستانی استفاده می کنند که قدرت زیادی دارند.

Bungie با آن چیزی که از دنیای Halo بدست آورده، این بازی را ساخته و به همین دلیل نمی توان منکر شباهت های آن ها با یکدیگر شد. Destiny مدتی پیش به نمایش درآمد و Activision رسانه های مختلف را به دفتر مرکزی اش در سیاتل دعوت کرد و درباره قابلیت های آنلاین و Social این بازی صحبت کرد. البته آن ها اعلام کردند چیزی که اکنون از بازی منتشر شده، مربوط به مراحل اولیه می شود و بازی از هر نظر پیشرفت های چشم گیری خواهد داشت. آقای مارکوس لتو (Marcus Leto) که Creative Lead بازی Halo: Reach بوده، می گوید: "ما در حال حاضر هیچ ایده خاصی برای Destiny نداریم، اما این بازی قطعاً یک Halo دیگر نخواهد بود. Bungie مدت 10 سال است که ایده ساخت این بازی را در ذهن داشته و اکنون که دیگر وظیفه ساخت سری بازی های Halo را ندارد به آن جامه عمل پوشانده است."

آن ها سعی کرده اند که بازی از جزئیات داستانی خوبی برخوردار باشد و به همین دلیل تاریخچه، نام های مختلف و تمدن های گوناگونی را برای آن خلق کرده اند. اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) از Activision می گوید: "ما با خلق یک دنیای بزرگ شروع کرده ایم، اما قانون های این دنیا چیست؟ سیاست های حاکم و تاریخ آن چیست؟ اسطوره ها و افسانه های این دنیا چیست؟ قهرمان های این دنیا به چه صورت هستند؟ من احساسی همانند Bungie دارم و می دانم که آن ها چیزهای منحصر به فرد زیادی را در بازی خودشان قرار داده اند تا دنیای آن جذاب شود. این موضوع باعث می شود تا در محیط جستجو کنید و این چیزی است که همه می خواهند. این موضوعی است که به بخشی از مراحل تولید بازی تبدیل شد."

در حالیکه بازی های هم سبک این عنوان سعی می کنند تا جوامع مختلف را از هم دور نشان دهند، Destiny آنقدر بزرگ و وسیع طراحی شده که بیش از 700 سال از اتفاقات گوناگون را به نمایش درمی آورد. در این بازی متوجه می شوید که بیگانگان به چه صورت حمله می کنند و سفینه Traveler که به اندازه یک ماه بزرگ است، ماجراهای مختلفی را روایت خواهد کرد. بازماندگانی که از حمله بیگانه ها نجات پیدا کرده اند، اکنون در یک شهر زندگی می کنند که توسط یک شرکت نیکوکار بسیار مرموز ساخته شده است. برای اینکه بتوانید وارد این سفینه شوید، به سیاره های مختلف بروید و در فضای بی پایان Destiny حرکت کنید، باید از قدرت های ویژه ای استفاده کنید. بازیکنان در این بازی سعی می کنند تا دوران طلایی انسان ها را دوباره بازسازی کنند.

آن ها می خواهند تمدن های خاکستر شده را از نو بنا کنند و برای این کار ماجراهای مختلفی را پشت سر خواهند گذاشت. مأموریت های بازی و خط داستانی آن در طول کهکشان و سیارات مختلف پراکنده شده و شما می توانید به زمین، ماه، مریخ و قسمت های دیگر بروید. جیسون جونز (Jason Jones) بنیانگذار Bungie می گوید: "مکان های آشنای مختلفی را در این بازی مشاهده خواهید کرد که روند آن را تغییر خواهند داد و با نیروهای بیگانه گوناگونی روبرو می شوید که شما نمی توانید آن ها را درک کنید. شخصیت های بازی دارای قابلیت ها و زره های متفاوتی هستند که به وسیله آن ها می توانند با دشمنان مبارزه کرده و در برابر جنگ افزارهای بسیار قوی و بزرگ آن ها مقاومت کنند." جونز می گوید که بازیکنان به مکانی به نام Dust Palace خواهند رفت و در آنجا آیتم های مختلفی را پیدا می کنند که مربوط به بیگانه هایی می شوند که نسل آن ها از بین رفته است.

این تکنولوژی Charlemagne نام دارد که آن ها در زمان امپراطوری رم از آن استفاده می کردند! زمین در Destiny مکانی است که رازهای زیادی را در خودش قرار داده است. هر کدام از قسمت های بازی شما را درگیر 12 داستان مختلف خواهند کرد و به هر بخش از بازی که می روید، راه های گوناگونی پیش روی شما قرار می گیرند. در Destiny به قمرهای سیاره های زیادی خواهید رفت. یکی از آن ها، قمر Europa از سیاره Jupiter است. در آنجا شما شهری را مشاهده می کنید که در یخ از بین رفته است. در طول بازی به مکان هایی می رسید که با نگهبانان دیگری روبرو می شوید که آن ها نیز مانند شما بازیکنانی هستند که به آنجا آمده اند. بعضی مواقع مأموریت آن ها با شما متفاوت است، اما یک داستان را دنبال خواهید کرد. Destiny را می توان با شخصیت های مختلفی بازی کرد و هر بار داستان جدیدی را تجربه کرد. این بازی با تمام عنوان های تیراندازی که تا کنون تجربه کرده اید، متفاوت خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نشده، اما در سال 2014 باید منتظر آن باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:55 :: نويسنده : ali